poniedziałek, 4 maja 2020

UWAGA!!!

Informujemy, że od tego dnia zaczyna prace ogółem 9 fili sieci miejskiej, pozostałe w późniejszym terminie:
1. Filia Nr 4 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży, 
    ul. Czerkaska 11,
2. Filia Nr 11 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Czołgistów 8
3. Filia Nr 13 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży, 
    ul. Gawędy 1,
4. Filia Nr 14 dla dorosłych i dla dzieci, ul. Dworcowa 49,
5. Filia Nr 15 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży, 
    ul. Brzęczkowskiego 2,
6. Filia Nr 16 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży, 
    ul. Broniewskiego 1,
7. Filia Nr 21 dla dorosłych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 33a,
8. Filia Nr 23 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży, 
    ul. M. Konopnickiej 28,
9. Filia Nr 32 dla dorosłych, ul. Przyjazna 13.