piątek, 13 listopada 2015

ZAPROSZENIE


































Kinga o sobie...

Mam 17 lat, chodzę do 2 klasy IV Liceum Ogólnokształcącego. Oprócz nauki, w życiu towarzyszy mi mój Mały Przyjaciel – aparat fotograficzny. Poznaliśmy się całkiem przypadkowo, pożyczyłam go od taty, kiedy jeszcze nie sięgałam stołu. Od tamtego czasu jesteśmy nierozłączni. Tworzymy udaną parę, na co potwierdzeniem może być publikacja naszych dzieł w tak prestiżowym piśmie jak „Gallop Koń & Jeździec” lub wyróżnienia w konkursie ogólnopolskim i wojewódzkim pt. „Bezpieczniej z prądem”. Te sukcesy nie udałyby się jednak bez mojego zamiłowania do zwierząt. Z aparatem mogliśmy zaistnieć przede wszystkim dlatego, że mieliśmy okazję mieć cudownych modeli – przepiękne zwierzęta jakimi są konie. Zakochałam się w nich mając 7 lat i zatraciłam się w nich bez pamięci, dlatego od tamtego czasu trenuję m.in. ujeżdżanie. Przynosi to bardzo zadowalające efekty - w bieżącym roku zdobyłam złoty medal w tej dziedzinie i jestem mistrzem województwa kujawsko-pomorskiego w kategorii kuce. Dlatego, mając tak wspaniałą pasję jak konie i tak  błyskotliwego przyjaciela jak aparat - zapraszam na wystawę zdjęć, która jest wynikiem współpracy naszej całej niesamowitej trójki.